Kami boleh bantu anda untuk dapatkan pekerjaan!

Terdapat sebanyak 63,724 peluang pekerjaan

Post job offer

Info Kerjaya

Kami dari syarikat Agensi Pekerjaan Keyo Sdn Bhd ingin membuat tawaran kepada anda yang sedang membaca iklan ini disini untuk mengisi kekosongan jawatan sebagai Kekosongan jwatan untuk lepasan PMR, SPM, Dip,Deg di syarikat kami yang terletak di Kuantan, Pahang. Jika anda berminat, anda boleh terus membaca iklan ini untuk ketahui lebih lanjut mengenai tawaran yang kami beri. Terima kasih!


Kerja Kosong Kekosongan jwatan untuk lepasan PMR, SPM, Dip,Deg

Jawatan kosong sebagai Kekosongan jwatan untuk lepasan PMR, SPM, Dip,Deg di Kuantan, Pahang!

  • Employee: Agensi Pekerjaan Keyo Sdn Bhd
  • Lokasi: Kuantan, Pahang
  • Phone:
  • Email:
  • Salary: RM3500 / Month
  • Tarikh Tutup: 31 December 2016


Info Gaji

Gaji sebulan sebanyak RM3500 ditawarkan oleh syarikat Agensi Pekerjaan Keyo Sdn Bhd kepada anda yang berjaya mengisi kekosongan jawatan Kekosongan jwatan untuk lepasan PMR, SPM, Dip,Deg di Kuantan, Pahang.

Syarat

Melayu, Cina, India dan bangsa lain-lain boleh memohon.Purata kekosongan jawatan buat masa ini adalah 1:3 dimana seorang pekerja mempunyai 3 pilihan kerja.Contoh:Ali mendaftar ke agensi, beliau membayar RM15 (Pendaftaran)Pihak agensi bertanya Ali:Agensi: En. Ali, anda berminat untuk kerja macam mana?Ali: Saya boleh kerja kerani, pembantu akaun atau pembantu pentadbiran.Agensi: Jika En. Ali tidak berjaya untuk ketiga-tiga jawatan diatas, kerja apa lagi yang En. Ali berminat?Ali: Saya boleh memandu dan saya boleh jadi pemandu peribadi. Kalau tiada kerja sangat, saya boleh jadi jurujual atau promoter.Agensi: OK En Ali, pihak agensi akan mengaturkan temuduga untuk jawatan kerani / pembantu akaun/pentadbiran berdasarkan apa yang En Ali mahu. Pihak kami akan hubungi En Ali untuk urusan temuduga.Ali: RM15 (pendaftaran) tadi tu untuk apa ye?Agensi: Bayar tersebut adalah untuk:- Kos fail peribadi, borang-borang daftar dan borang temuduga- Kos menelefon calon (En. Ali)- Kos menelefon majikan untuk atur temuduga En. Ali- Kos pengiklanan jawatan anda (mudah.my)- Kos marketing staff kita yang giat mencari peluang pekerjaan untuk anda- Kos elektrik & air untuk menguruskan pre-interview En. Ali- dan beberapa kos sampingan yang lainBayaran RM15 tu adalah untuk proses mencari pekerjaan yang sesuai dan layak untuk En. Ali selama satu (1) tahun.Ali: oooo, maknanya RM15 tu untuk bayaran saya selama satu (1) tahun sehingga saya dapat kerja melalui Agensi Pekerjaan KEYO.Agensi: Ye En Ali, betul...Ali: OK, terima kasih, saya sanggup bayar RM15 tu kerana saya dah x larat nak pusing2 cari kerja disekitar Kuantan dah. Masa dan minyak saya banyak terbuang. Kene kutuk dengan majikan pon saya dah tak sanggup. Terima kasih Agensi Pekerjaan KEYO...Agensi: Betul En. Ali, jujur saya katakan, ramai orang kita (Malaysia) mempertikaikan RM15 itu adalah mahal. Dan jika anda masih berada di 'takuk' itu, anda akan tetap berada di tempat yang sama.Kos anda untuk buka internet, pusing-pusing bandar/tempat lain untuk cari kerja semua akan lebih dari RM15. Dan jika anda jumpa kerja, anda tidak akan dapat kerja yang anda idamkan.Kebanyakan jawatan yang 'walk-in' interview ni jawatan biasa je.. Anda boleh berfikir jika anda nak cari kerjaya anda...Terima kasih En. Ali*******************************************************************************Jawatan kosong yang ada terlalu banyak. SIla datang daftar dengan agensi untuk peluang pekerjaan yang terbaik buat anda.Jangan samakan kami dengan Agensi Pekerjaan yang lain kerana kami mempunyai misi dan visi yang berlainan.Hubungi kami:09-5723 679010-7979 103010-7979 143Operasi pejabat:Isnin - Jumaat (9AM - 6PM)Sabtu (9AM - 1PM)Alamat: A151 Tingkat 1, Taman Paya Tiga, Jalan Paya Tiga, 25200 Kuantan Pahang.Tengok gambar, ada map ke agensi kami...

* Kemaskini terakhir pada 30 November 2015 - Tertakluk pada terma dan syarat yang sentiasa berubah-ubah oleh Agensi Pekerjaan Keyo Sdn Bhd

Mohon Sekarang!

Tahniah! Anda telah jejakkan sebelah langkah untuk mengisi kekosongan jawatan yang ditawarkan oleh Agensi Pekerjaan Keyo Sdn Bhd ini! Sila pastikan anda telah mengikuti garis panduan dan syarat yang dikenakan oleh Agensi Pekerjaan Keyo Sdn Bhd . Tawaran jawatan kosong untuk Kekosongan jwatan untuk lepasan PMR, SPM, Dip,Deg ini hanya sah sebelum 31 December 2016. Harap maklum.

Jika anda berminat dengan jawatan Kekosongan jwatan untuk lepasan PMR, SPM, Dip,Deg yang ditawarkan ini, anda boleh terus untuk hantarkan permohonan besertakan dengan resume kepada pihak Agensi Pekerjaan Keyo Sdn Bhd .

Anda boleh berhubung dengan nombor telefon yang tertera untuk sebarang soalan lanjutan berkenaan dengan jawatan kosong yang ditawarkan ini.